❀AVA MASECZKA DO TWARZY Z EKSTRAKTEM Z POMIDORA-RECENZJA❀


Niedawno miałam okazję testować tą maseczkę z firmy Ava przeczytajcie co o niej sądzę :)

OD PRODUCENTA

AVA Maseczka do twarzy z ekstraktem z pomidora:
  • maseczka przeznaczona do cery przesuszonej i wrażliwej
  • produkt zawiera kompleks witamin A, E, F, H oraz wyciąg z owoców pomidora 
  • maska posiada właściwości odżywcze i przeciwzmarszczkowe



MOJA OPINIA

+pachnie przyjemnie, trochę słodko
+konsystencja kremu w kolorze białym
+pozostawiamy ją do wchłonięcia
+ skóra jest po jej użyciu mięciutka i odżywiona
+saszetka starczyła mi na 3 użycia
+ niska cena

+/- nie pachnie wgl pomidorem

Mi bardzo przypada do gustu i przy robieniu zakupów z pewnością po nią sięgnę. Dla skóry potrzebującej natychmiastowego nawilżenia idealna. POLECAM :)

Używałyście tej maseczki? :)

---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

❀INSTAGRAM:

❀YOU TUBE:


Miłego wieczoru 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023