❀NIVEA NAWILŻAJĄCY PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA NOC - RECENZJA❀


Chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat tego kremu .





PRODUCENT 

Nawilżający przeciwzmarszczkowy krem na noc. Do wszystkich typów skóry. 
Zapewnia intensywne nawilżenie 
Wygładza zmarszczki i linie mimiczne 
Wspiera naturalny proces regeneracji skóry nocą 
Sprawia, że skóra jest gładka i miękka 




Na początku może dodam, że mam cerę mieszaną. 

Dla mnie ten krem jest za lekki jak na noc. Nie nawilżał i regenerował mojej skory nocą. Budząc się rano miałam wrażenie jakbym nie nałożyła w ogóle kremu wieczorem. Na temat redukcji zmarszczek itd się nie wypowiem, ponieważ ich nie posiadam. Ale reszta zapewnień producenta to dla mnie jakaś pomyłka. Czytając to co pisze producent miałam wrażenie jakby mówił o innym zupełnie produkcie. 




Konsystencja kremu jest wodnista i odniosłam takie wrażenie jakby po nałożeniu od razu znikał z mojej buzi. Zapach miał bardzo perfumowany. Moim zdaniem nie przyjemny.

Ja Wam go polecić nie mogę.

Miałyście ten krem? Jakie jest Wasze zdanie?  


---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

INSTAGRAM:

YOU TUBE:


Miłego popołudnia 😊


2 komentarze:

  1. Mam dla Ciebie jak i wszystkich kupujących 20% zniżki w sklepie https://lagres.pl/ wystarczy podać kod happyend20
    Życzę udanych wiosennych łowów :)

    OdpowiedzUsuń

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023