❆VLOGMAS #1 -PHOTO MIX #3 2018 ❆

Zaczął się ostatni miesiąc roku 2018. Na blogu postanowiłam zrobić Vlogmas😊







Zebrało mi się trochę zdjęć, więc oznacza to nic innego jak PHOTOMIX :)

Na początek zacznijmy jeszcze od wspominek z lata :)

Uwielbiam naturę :)


Pięknie mienił się w słońcu :)

Wylegiwanie się na ciepłej trawce też było całkiem fajne :)

Owoce- takie smakołyki tylko pod koniec lata :)

 Moje ulubione wrzosy :)

Koniec lata i początek jesieni był piękny i mam same miłe wspomnienia :)

------
Okej, ale koniec ze wspomnieniami bądźmy na bieżąco 😊

Mój węgielek ♥



Taa, i weź tu coś zrób na kompie 😁

 Najładniejsze rolki do ubrań jakie widziałam. Nie mogłam się oprzeć 😊

 LOVE💘

Uwielbiam zachody słońca :)

 Zawsze 😊

 Nowa fryzura- chciałam zobaczyć czy będę się dobrze czuła z grzywką😊

W odwiedzinach u Grażyny 👍

Już dawno nie spodobał i się tak bardzo jakiś zapach. Ten podbił moje serce😊

Make up na imprezkę💣😁


Zakupki, ooo taak 😀




Grudnik zakwitł😊

 ---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

INSTAGRAM:

YOU TUBE:


Miłego dnia 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023