Avon Celebrate Today Tomorrow Always dla niej i dla niego, płatki hydrożelowe pod oczy Avon


Ostatnio otrzymałam paczuchę kosmetyków marki Avon. 
W paczce znalazłam zapach TTA Celebrate dla niej, TTA Celebrate dla niego oraz płatki hydrożelowe.


Z okazji 15-lecia cenionej kolekcji Today Tomorrow Always AVON stworzył limitowaną edycję zapachu Celebrate dla Niej i dla Niego. AVON TTA Celebrate to dwie kwiatowe kompozycje.


TTA Celebrate jest to kolejna woda perfumowana z rodziny TTA. Wszystkie wody z tej serii mają piękne flakony. Ten jest w kolorze białym z domieszką srebra.

TTA CELEBRATE DLA NIEJ

OPIS:
Nuta neroli, pulsująca w sercu kolekcji TTA, wzbogacona zmysłowością tuberozy i kwiatów pomarańczy, ożywiona esencją cytrusów i ocieplona żywicą balsamiczną.

Od siebie dodam, że jest to zapach delikatniejszy niż starsze wersje. Nie jest duszący. Jest to fajny, otulający zapach. Moim zdaniem idealny na jesień, zimę.


TTA CELEBRATE DLA NIEGO

OPIS:
Męska woda toaletowa Avon TTA Celebrate otwiera się wyrafinowaną nutą olejku neroli, otulona świeżością bergamotki i lawendy. Łagodnie przechodzi przez ciepły waniliowy akord, by na koniec zaakcentować swoją męską bazę ziemistą nutą mchu dębowego.

Co ja myślę o tym zapachu? Dla mnie jest to mocny i przytłaczający zapach. Jest zbyt 'korzenny'. Natomiast wiem, że niektórzy uwielbiają wręcz takie zapachy. Dlatego też podarowałam ten zapach osobie, która była nim zachwycona :)


Został ostatni kosmetyk z tej paczki a dokładnie- Nawilżające płatki do twarzy i pod oczy z sokiem aloesowym z serii K-Beauty. W opakowaniu jest 1 para płatków.

Hydrożelowe nawilżające płatki z sokiem z aloesu mają za zadanie natychmiastowo nawilżyć i wygładzić naszą skórę.

Na opakowaniu jest napisane, że płatki możemy nałożyć na oczyszczoną i osuszoną skórę twarzy pomiędzy brwiami, wokół ust, na okolice pod oczami oczu i tam gdzie skóra tego potrzebuje.

Zaraz po otworzeniu paczki musiałam je wypróbować :) I muszę Wam powiedzieć, że są naprawdę super. Łatwo się je aplikuje(na nałożyłam pod oczy). Dobrze się trzymają skóry, nie zsuwają się. Po zdjęciu skóra jest ukojona, mięciutka. Ja nie wyczuwałam żadnego zapachu jeśli chodzi o te płatki.


Wy również możecie otrzymywać takie paczuszki wystarczy kliknąć TUTAJ aby uzyskać wszystkie informacje:)

Używałyście, któregoś z tych produktów? 
Dajcie znać w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023