❀MASECZKA ROZŚWIETLAJĄCA MIÓD MANUKA -HERBAL CARE ❀


Niedawno miałam okazję testować tą maseczkę z firmy Farmona Herbal Care przeczytajcie co o niej 
sądzę :)




OD PRODUCENTA

Naszą rozświetlającą maseczkę z miodem manuka i witaminą C opracowaliśmy do pielęgnacji skóry zmęczonej. Skomponowaliśmy ją z cenionych od wieków naturalnych składników roślinnych, które natychmiastowo przywracając skórze blask i energię.

EFEKTY:
  • zregenerowana, wygładzona i jędrna skóra
  • przywrócony promienny blask i zdrowy koloryt
  • zredukowane oznaki zmęczenia

***
Herbal Care odzwierciedla w sobie filozofię Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona: szacunek dla tradycji, otaczającej nas natury i tak bardzo od niej zależnego człowieka. Czerpiąc z bogactwa tradycji zielarskiej, oparliśmy receptury naszych  produktów o cenione od wieków surowce roślinne i innowacyjne składniki aktywne.
Kryje w sobie  tylko to co w naturze najcenniejsze:  wyselekcjonowane  surowce  o udowodnionej skuteczności.
Nie zawiera niczego co jest zbędne w tradycyjnych recepturach: parabenów, oleju parafinowego, barwników, BHA, BHT, alkoholu etylowego.




MOJA OPINIA

+przyjemny zapach, miodowy, słodki
+złoty kolor z drobinkami
+85% naturalnych składników
+ skóra jest po jej użyciu mięciutka i ujednolicona
+saszetka starczyła mi na 4 użycia
+ niska cena


Mi bardzo przypada do gustu i przy robieniu zakupów z pewnością po nią sięgnę. Dla skóry zmęczonej idealna. POLECAM :)





Używałyście tej maseczki? :)

---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

❀INSTAGRAM:

❀YOU TUBE:


Miłego dnia 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023