❆VLOGMAS #3 - DIY jak zmienić wygląd szafki niskim kosztem❆


Witajcie w trzecim dniu Vlogmas😊

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać jak zmienić wygląd szafki niskim kosztem.

Jak możecie zobaczyć na pierwszym zdjęciu szafka jest częścią regał, który jest w moim pokoju, a właściwie jego mała część, która została. Szafka ma przeszklone drzwi a w środku znajdują się rzeczy, które jak możecie się domyślić muszą być ukryte bo wizualnie nie wyglądają dobrze. 

Noszę się z zakupem nowej szafki/regału natomiast to jeszcze musi chwilę poczekać a stara wersja już mi się nie podobała i chciałam coś nowego bardziej stonowanego.😊


Będą na zakupach w biedronce zobaczyłam okleiny na meble i znalazłam wzór marmurkowy. Jedna rolka kosztowała mnie niecałe 5 zł.


Sam proces jest bardzo łatwy odklejamy tylnią część i przyklejamy. Jednak potrzeba na to trochę czasu i cierpliwości, aby nie utworzyły nam się pod spodem pęcherzyki powietrza.


Efekt końcowy prezentuje się tak😊 



Jak Wam się podoba? 😊

 ---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

INSTAGRAM:

YOU TUBE:


Miłego dnia 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023