❆VLOGMAS #4- Paleta cieni Affect Naturally Matt - recenzja❆

Witam Was serdecznie w kolejnym dniu Vlogmas.😊

W tym poście przedstawiam Wam paletę cieni Affect Naturally Matt oraz przedstawię moją opinie na jej temat.


Ja swoją paletę zakupiłam na cocolita.pl
Teraz jest na promocji za 73,50 zł.

❆OD PRODUCENTA❆
Affect Paleta cieni do powiek Naturally Matt:
  • paleta zawiera cienie matowe
  • cienie są doskonale napigmentowane, długo utrzymują się na powiece oraz z łatwością się blendują
  • zawierają sproszkowaną masę perłową, która chroni naszą skórę przed przedwczesnym starzeniem
  • posiadają ładny, subtelny zapach
  • paletę stworzyła we współpracy z marką wizażystka Karolina Matraszek

Zgadzam się z tym co piszę producent. Te cienie są super napigmentowane i bardzo dobrze się blendują. Każdy kolor jest tak samo intensywny. Nie zauważyłam osypywania się cieni podczas aplikacji ich na powiekę. Można nim wykonać piękne matowe makijaże.

Cena tej palety jest bardzo przystępna, a cienie są wysokiej jakości.


Ja jestem z niej bardzo zadowolona i używam non stop. Jeśli szukacie dobrej palety w przystępnej cenie to polecam Wam serdecznie😊

Używałyście cieni marki Affect?😊

 ---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

INSTAGRAM:

YOU TUBE:


Miłego dnia 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023