❆Vlogmas #5- Semilac 135 Frappe i 094 Pink Gold❆

Witam w kolejnym dniu vlogmas 😊
Dziś będzie paznokciowo, a mianowicie o lakierach hybrydowym marki Semilac 135 Frappe oraz 094 Pink Gold.



Lakier hybrydowy na moje paznokcie jest nakładany tylko na odtłuszczoną płytkę. Nie jest ona niczym zmatowiona itp, ponieważ ja chcę jak najbardziej zminimalizować ryzyko zniszczenia płytki, więc lakier nie ma lepszej przyczepności i zawsze w takich warunkach testuję lakiery i na tej postawię mogę wydać opinię😊


Kolor Pink Gold jest dla mnie pięknym kolorem i jak możecie zauważyć zaszalałam z nim na wszystkich paznokciach😊 Frappe jest tylko na palcach wskazujących(kiedyś miałam go również na wszystkich).

Dwie cienie warstwy Pink Gold w zupełności wystarczają na pokrycie idealnie płytki, a koloru Frappe trzy cienkie warstwy.

Lakier u mnie trzymał się w nienagannym stanie 1,5 tygodnia. Ja hybrydy zmieniam średnio co 2 tygodnie.
Dodam też, że jestem dosyć trudnym zawodnikiem w tych sprawach, ponieważ jestem 'skubaczem'. Jak tylko mi coś gdzieś odchodzi i odstaje to zaczynam skubać.

Także wracając do meritum lakier bez szwanku wytrzymał 1,5 tygodnia a jego odpryskiwanie do 2 tygodni było minimalne. Byłam bardzo zadowolona z efekt jest naprawdę trwały. Jeśli chodzi o ściąganie to Frappe po zastosowaniu acetonu ściągał się super. Natomiast z Pink Gold trzeba się troszkę dłużej pomęczyć z racji drobinek jakie ma w sobie.


Uważam, że lakiery są bardzo trwałe a kolory piękne.

 ---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

INSTAGRAM:

YOU TUBE:


Miłego wieczoru 😊



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023