❆VLOGMAS #11 - Elite99 śliwkowy lakier hybrydowy z aliexpress❆


Witam w kolejnym vlogmasowym wpisie 😊

W dzisiejszym poście przedstawię moją opinię na temat lakieru hybrydowego Elite99 1417 Plum.



Lakierów z aliexpress zamówiłam sporo i w sumie jeszcze mało można znaleźć opinii na ich temat, więc postanowiłam podzielić się moją opinią o tych lakierach, którymi miałam zrobione paznokcie.

Lakier jest zamknięty w buteleczce o pojemności 7 ml. Ja znacznie wolę lakiery ogólnie o mniejszej pojemności, gdyż szybciej je się zużywa i nie trwa to wiecznie.


Sam produkt ma zapach podobny jak przy hybrydach znanych marek jak Semilac czy Neonail. Obawiałam się, że będzie niemiłosiernie śmierdział a tu miła niespodzianka. 

Nakłada się bardzo dobrze i dwie warstwy dają pełne krycie. 

Ja zmieniam hybrydy średnio co 2 tygodnie i powiem Wam, że jak przyszedł czas na zmianę to poza odrostem i gdzie nie gdzie minimalnymi odpryskami mógłby spokojnie spędzić na paznokciach jeszcze tydzień(ja bym tylko nie wytrzymała😂)



Lakier ocenia na 5. Naprawdę dobry produkt 😊

Używałyście lakierów z ali? 😊

Niedługo pojawi się jeszcze kilka recenzji lakierów hybrydowych. Jeśli jesteście zainteresowani to zachęcam do zaglądania 😊

 ---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

INSTAGRAM:

YOU TUBE:


Miłego dnia 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023