❆AVON- KULECZKI WYRÓWNUJĄCE KOLORYT❆



Jakiś czas temu zamówiłam sobie z Avon kuleczki wyrównujące koloryt w perełkach z serii Ideal Flawless CC.






OPIS PRODUCENTA


Puder w perełkach z technologią wyrównującą koloryt, by udoskonalić Twoją cerę. Ukrywa niedoskonałości i przebarwienia oraz pielęgnuje skórę. Zawiera perełki w pięciu odcieniach, które wymieszane ze sobą i równomiernie rozprowadzone na twarz przy pomocy pędzla wyrównują jej koloryt.





Po otwarciu wygląda to bardzo kolorowo i wesoło.
W środku znajdziemy puder w formie niewielkich kuleczek występujących w pięciu pastelowych odcieniach: 



zielonym który neutralizuje zaczerwienienia, 



fioletowym który maskuje zażółcenia,



żółtym który ukrywa cienie pod oczami, 



brzoskwiniowym który ma maskować przebarwienia 



waniliowym który rozświetla skórę





Kuleczki przychodzą do nas w plastikowym, okrągłym opakowaniu z zakrętką, które dodatkowo zapakowane jest w kartonik, zawierający wszelkie niezbędne informacje o produkcie. Czarne plastikowe opakowanie zawiera gąbeczkę, która chroni kuleczki w opakowaniu i zapobiega ich przemieszczaniu oraz kruszeniu się. Całość jest skromna, ale dla mnie połączenie czerni ze srebrnymi dodatkami sprawia, że opakowanie jest bardzo ładne i eleganckie.







Puder według mnie dodaje skórze zdrowego blasku, ponieważ wszystkie kuleczki są delikatnie perłowe. Jednakże jest to wszystko bardzo subtelne i komponuje się z całością.


Ja nakładam je na 2 sposoby albo na całą twarz jako puder albo tylko w miejsca które chcę bardziej uwydatnić. W obu tych przypadkach sprawdzają się super Pozwala na uzyskanie efektu bardziej promiennej i wypoczętej cery, o zdrowym naturalnym blasku. Dzięki swoim właściwościom odbija światło, przyczyniając się w pewnym stopniu do maskowania
drobnych niedoskonałości i efektów zmęczenia.



Ja osobiście kupiłam je z ciekawości ale nie żałuję zupełnie tego zakupu, ponieważ jestem z nich zadowolona i polecam Wam jeśli szukacie takiego efektu i rodzaju wykończenia. 



Bardzo ładnie prezentują się nie tylko do makijażu dziennego ale też wieczorowego. sprawdzałam to nie tylko malując siebie ale też klientki i potwierdziły że ten efekt jaki one dają jest niezwykle subtelny





Używacie tego typu produktów?😊

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

❆INSTAGRAM:❆

❆YOU TUBE:❆


Miłego dnia 😊




1 komentarz:

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023