❆MUFFINY KAKAOWE Z BANANEM I ŚLIWKĄ-PRZEPIS❆



Pierwszy dzień tygodnia. Poniedziałkowy wieczór. Dla wielu z nas jest to niezbyt miły dzień, bo oznacza nowy tydzień pracy, szkoły, wczesnego wstawania, ale starajmy się znaleźć w tym wszystkim pozytywy 😊 Za moim oknem szaro i buro. W domu ciepły koc i herbata a mój kot śpi sobie smacznie w swoim łóżeczku.

Ja dziś wstałam o 6 rano i czułam się super jednak popołudnie nie okazało się tak łaskawe jak dzień, po prostu jest mi słabo, więc od 17 spędzam czas pod kocem, piję herbatkę i wiecie co? Dobrze mi z tym 😊

Jak mogliście już się zorientować po tytule chcę się dziś z Wam podzielić szybkim przepisem na muffiny. 
SKŁADNIKI

2 szkl mąki 
1/2 szkl cukru(ja użyłam trzcinowego) 
3 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia 
2 łyżki naturalnego kakao 
1/2 szkl oleju 
1 szkl mleka 
1 jajko 

Ja dodałam na wierzch pokrojonego banana oraz 2 śliwki pokrojone w czekoladzie

Wszystkie składniki razem miksuję aż uzyskam gładką masę. Następnie przekładam masę do foremek na babeczki. Muffiny piekę 15 minut w 150 stopniach. (czas może się różnić w zależności od tego jaki macie piekarnik) 








SMACZNEGO 😊


Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

❆INSTAGRAM:❆

❆YOU TUBE:❆


 


Miłego wieczoru Wam życzę 😄




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023