❀Biżuteria z AliExpress.com- moja opinia❀


Chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami na temat zamówionej jakiś czas temu taniej biżuterii ze strony AliExpress.com. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia biżuterii oraz do każdego zdjęcia dołączyłam link do zamawianego przeze mnie przedmiotu. Chciałam sprawdzić jak to jest z jakością. 

Wszystkie te rzeczy zamówiłam w listopadzie zeszłego roku i na tej rozpiętości czasowej będę się wypowiadać :)

Pierwszy to zegarek w odcieniu Rosegold. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo ładnie. Jest leciutki ale przy codziennym używaniu po ok 2 tygodniach zaczął się wycierać. A po ok 2 miesiącach kiedy to upadłam na beton bransoleta zegarka rozerwała się na pół i niestety ale zegarek juz nie nadawał się do niczego.


https://pl.aliexpress.com/item/Xiniu-Watch-Women-Gold-Watch-Ladies-Stainless-Steel-Quartz-Wrist-Watch-Reloj-Women-Clock-Dress-Watches/32787023895.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.V2g91n


Kolejny to pierścionek w kolorze srebrnym z przezroczystym oczkiem. I tutaj jestem bardzo zadowolona bo od kiedy go mam bardzo często go noszę, moczę go i jak dotąd nic się z nim nie stało. Dalej wygląda tak jak w dniu kiedy go otrzymałam.


https://pl.aliexpress.com/item/New-925-Sterling-Silver-Jewelry-Charm-Woman-Wedding-Stone-High-Quality-Crystal-CZ-Classic-Ring-Free/32463744616.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.V2g91n


Ten pierścionek jest bardzo efektowny i dobrze wygląda. Jedyny jego minus jest taki, że obrączka jest niedokładnie wyszlifowana i w niektórych miejscach są nierówności i delikatnie uwierają w palec bo są ostrawe.

https://pl.aliexpress.com/item/Fashion-cute-Austrian-crystal-ring-sweet-sparkling-ring-female-gold-color-Green-Ring-Elegant-Jewelry-Made/32798193701.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.V2g91n

Te kolczyki po 2 miesiącach noszenia dzień w dzień nadają się do wyrzucenia bo całkowicie jest wytarty kolor. 

https://pl.aliexpress.com/item/IPARAM-2016-Najlepiej-sprzedaj-cych-NOWY-Kobiety-Moda-Proste-Z-oto-Srebro-Stadnina-Kolczyk-Punk-Rock/32671994338.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.HlFjWR

Zakładając te kolczyki dostawałam dużo komplementów. Bardzo ładnie wyglądają na uchu. Nie noszę ich zbyt często, tylko na większe 'wyjścia' i jak dotąd są w stanie idealnym.


https://pl.aliexpress.com/item/EK287-Hot-Fashion-European-American-Leaf-Feather-Imitation-Pearl-Long-Chain-Tassel-Stud-Earrings-For-Women/32811202646.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.V2g91n


Kawałek druty zgiętego w ładny kształt. 😉 Po kilku założeniach zaczynają się wycierać a zakończenia mają troszkę ostrawe.

https://pl.aliexpress.com/item/New-hot-1-double-punk-simple-long-line-fish-earrings-curve-line-alloy-Brinco-female-earrings/32800191254.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.H4gYn2


Jak możecie zauważyć cena właściwie nie gra roli jeśli chodzi o tego typu produkty.

Zamawiacie biżuterię z AliExpress? Co o niej sądzicie? 😊


---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

❀INSTAGRAM:

❀YOU TUBE:

Miłego wieczoru 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023