❀Organique Nude Beauty Balm- krem upiększający -recenzja❀


Przychodzę dziś aby opowiedzieć kilka słów o kremie BB z Organique i podzielić się z Wami moją opinią na jego temat 😊

❀Od producenta❀

 Wielofunkcyjny krem upiększający polecany dla skóry tłustej i mieszanej. Łączy działanie kremu matującego i delikatnego podkładu. Odpowiednio dobrany koktajl składników aktywnych zapewnia wielokierunkową i kompleksową pielęgnację skóry. Krem ma subtelny, elegancki zapach, lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Zastosowane pigmenty dostosowują się do karnacji cery, a zmikronizowany puder ryżowy zapewnia matowe wykończenie makijażu. Krem posiada filtr przeciwsłoneczny SPF 15.



Miałam co do tego kremu spore oczekiwania, niestety nie spełnił ich, ponieważ nie potrafię z nim pracować w żaden sposób. Nie da się go nałożyć równomiernie na skórę, próbowałam każdy chyba z możliwych sposobów : pędzel jeden, drugi, trzeci..., gąbeczka do makijażu(kilka różnych), nawet palcami próbowałam i klapa totalna. Krem się wyciera oraz cera się bardzo świeci i przetłuszcza. Nie wygląda to dobrze. Nie polecam tego kremu zdecydowanie.😐


❀Zalety❀:

❀ładny zapach
❀dobry skład
❀idealny kolor (dopasowuje się do karnacji)
❀SPF 15

❀Wady❀:
❀nie trwały
❀wyciera się
❀nie potrafię go nałożyć ładnie, pomimo iż próbowałam wszystkiego oraz zmieniałam pielęgnację
❀bardzo się cera po jego nałożeniu świeci i klei

Szkoda czasu na ten produkt NIE POLECAM 

---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

❀INSTAGRAM:

❀YOU TUBE:


Miłego popołudnia 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023