❆VLOGMAS #14-15- Claresa nr 111 Melon Cream❆

Witam Was w kolejnym vlogmasowym poście😊

W tym poście kolejna moja opinia na temat lakieru hybrydowego. Tym razem lakieru hybrydowego maki Hi Hybrid w kolorze 111 Melon Cream.

LINK DO LAKIERU 
https://www.ceneo.pl/67065104#pid=18580&cid=31181&crid=224112&ls=chrome_ext


Kolor jest sam w sobie piękny taki żółto- pomarańczowy. W zależności od światła wygląda ten kolor inaczej. 
Ja ogólnie nie przepadam za zółtym kolorem na paznokciach, ale w tym czuła się dobrze.


Lakier nakładał się dobrze, ale do pełnego krycia potrzebował 3 cienkich warstw.

Niestety ten kolor  nie utrzymywał się najlepiej, był też problem z jego utwardzeniem na niektórych paznokciach. I u mnie po 1 tygodniu potrzebował już zmiany😑


Kolor super ale trwałość i utwardzanie na minus. Także ja oceniam ten lakier na 4-😊

 ---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

INSTAGRAM:

YOU TUBE:


Miłego wieczoru 😊



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023