❆VLOGMAS #16-17 - DIY odświeżanie starego swetra❆

Witajcie w kolejnym vlogmasowym wpisie 😊

Dziś chciałabym Wam pokazać jak odświeżyć stary sweter.

Swetry mają to do siebie, że lubią się mechacić i niestety wtedy nie wyglądają tak dobrze jak na początku, ale ja mam na to bardzo prosty i tani sposób.
A jest to zwykła golarka do ubrań😊

Tak sweter wyglądał przed goleniem.





Ja mam golarkę, którą kupiłam w Biedronce pod koniec zeszłego roku.


Cały proces golenia zajął mi jakieś 10 minut, a efekt jest widoczny gołym okiem😊

Sweter po zastosowaniu golarki😊





Sweter jest dużo mniej zmechacony i wygląda znacznie lepiej 😊

Używacie golarki do ubrań?😊

 ---

Zachęcam do odwiedzenia mnie na innych social media 😊

INSTAGRAM:

YOU TUBE:


Miłego dnia 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PRZEGLĄD KATALOGU AVON MARZEC 2023